Karty kursów – Logopedia
- Karty kursu: Logopedia (studia jednolite, 5-letnie, I rok)
- L_1_I_1_S_Emisja głosu (doc)
- L_1_I_1_S_Fonetyka i fonologia współczesnego języka polskiego (doc)
- L_1_I_1_S_Językoznawstwo dla logopedów (docx)
- L_1_I_1_S_Mózgowa organizacja funkcji poznawczych (docx)
- L_1_I_1_S_Ontologia mowy i myślenia (docx)
- L_1_I_1_S_Podstawy pychologii rozwojowej (docx)
- L_1_I_1_S_Praksja oralna (doc)
- L_1_I_1_S_Psychologiczne podstawy logopedii (docx)
- L_1_I_1_S_Społeczny odbiór niepełnosprawności (doc)
- L_1_I_1_S_Wprowadzenie do logopedii (rtf)
- Karty kursu: Logopedia (studia licencjacie, I stopień, II rok)
- L_1_II_3_S_Kształtowanie się i rozwój mowy dziecka 3 (docx)
- L_1_II_3_S_Kultura języka polskiego (doc)
- L_1_II_3_S_Pierwsza pomoc przedmedyczna (docx)
- L_1_II_3_S_Składnia współczesnego języka polskiego (docx)
- L_1_II_3_S_Techhniki terapeutyczne – nauka czytania (doc)
- L_1_II_3_S_Techniki terapeutyczne – stymulacja funkcji poznawczych (doc)
- L_1_II_3_S_Zaburzenia komunikacji językowej – zagrożenie dysleksją, dysleksja_2023 (docx)
- L_1_II_3_S_Zaburzenia komunikacji językowej-niedosłuch (doc)
- L_1_II_3_S_Zaburzenia rozwoju – oligofazja (doc)
- Karty kursu: Logopedia (studia licencjacie, I stopień, III rok)
- L_1_III_5_S_F_Język jako wyznacznik tożsamości (doc)
- L_1_III_5_S_F_Konceptualizacja znaczeń w języku dzieci przedszkolnych (docx)
- L_1_III_5_S_F_Sztuka argumentacji_F (docx)
- L_1_III_5_S_F_Wystąpienia publiczne z elementami autoprezentacji_F. (doc)
- L_1_III_5_S_Metodyka pracy logopedycznej 1 (docx)
- L_1_III_5_S_Pragmatyka języka_2023_24 (doc)
- L_1_III_5_S_Techniki terapeutyczne – Programowanie języka (doc)
- L_1_III_5_S_Warsztat pracy logopedy i glottodydaktyka (doc)
- L_1_III_5_S_Zaburzenia rozwoju_autyzm_2023 (doc)
- L_1_III_5_S_Zaburzenia rozwoju_zespół Aspergera_2023 (doc)
- Karty kursu: Logopedia (studia magisterskie uzupełniające, II stopień, I rok)
- L_2_I_1_S_Diagnoza i terapia dziecka z zespołem Downa (doc)
- L_2_I_1_S_Elementy logopedii artystycznej i medialnej (doc)
- L_2_I_1_S_Etyka zawodu logopedy (doc)
- L_2_I_1_S_Kierunki i metody badań językoznawczych (doc)
- L_2_I_1_S_Manualne Torowanie Głosek (doc)
- L_2_I_1_S_Metodologia badań logopedycznych (doc)
- L_2_I_1_S_Nauka czytania w grupach (docx)
- L_2_I_1_S_Neonatologia – analiza przypadków (docx)
- L_2_I_1_S_Praktyki logopedyczne (docx)
- L_2_I_1_S_Rozwój mowy dziecka bilingwalnego (docx)
- L_2_I_1_S_Trening umiejętności społecznych (TUS) (doc)
- L_2_I_1_S_Wprowadzenie do psycholingwistyki i neurolingwistyki (doc)
- L_2_I_1_S_Zaburzenia dzieci przedwcześnie urodzonych (docx)
- L_2_I_1_S_Zaburzenia mowy w wyniku incydentów neurologicznych (afazja,dyzartria,pragnozja) (doc)
- Karty kursu: Logopedia (studia magisterskie uzupełniające, II stopień, II rok)
- L_2_II_3_S_Zaburzenia-rozwoju-FASD (docx)
- L_2_II_3_S_Studia przypadków (docx)
- L_2_II_3_S_Rozój mowy dziecka bilingwalnego (docx)
- L_2_II_3_S_Prawne aspekty zawodu logopedy-elementy orzecznictwa oświatowego (doc)
- L_2_II_3_S_Praktyki logopedyczne (docx)
- L_2_II_3_S_Praca nad artykulacją u osób dorosłych (doc)
- L_2_II_3_S_Podstawy geronologopedii (doc)
- L_2_II_3_S_Diagnoza i terapia dzieci z porażeniem mózgowym (doc)
- L_2_II_3_S Podstawy socjolingwistyki (doc)